Inspirace Goebbelsem? Na propagandu očkování na COVID-19 půjde 50 milionů z kapes nás všech. Korona-ministr strachu Blatný pokračuje ve stopách plukovníka Prymuly.
KOMENTÁŘ TOMÁŠ VYORAL: Inspirují se čeští ministři zdravotnictví Josephem Goebbelsem? Svůj úřad mění na Ministerstvo pro lidovou osvětu a propagandu. Jak jinak si vysvětlit 50milionovou „kampaň kvůli očkování proti koronavirus“?
Současná loutka (či čtecí zařízení, jak chcete) na pozici ministra zdravotnictví Jan Blatný v neděli uvedla, že se připravuje kampaň kvůli očkování proti koronaviru, jejíž součástí by mělo být také vyvracení dezinformací.
Ty se dle Blatného často objevují na sociálních sítích. „Jsou to občas neuvěřitelné nesmysly,“ řekl Blatný, podle kterého je příprava kampaně nyní ve fázi připomínek a ve zkráceném výběrovém řízení se vybírá firma pro realizaci.
Tak si říkám, když jde o „neuvěřitelné nesmysly“, nač 50 milionů na očkovací propagandu? Nepřipadá vám zvláštní, že celé komando Svědků Covidových a farizejů ve složení Babiš, Prymula, Hamáček, Blatný a spol. musí neustále občany strašit apokalyptickými vizemi s mrazáky plnými mrtvol?
Nepřipadá vám zvláštní, že nám občanům musí bez ustání vyhrožovat, poučovat nás a omezovat a udržovat protektorátní atmosféru děsu a nejistoty, aby nás vůbec přesvědčili, že je zde přítomno něco děsivě děsivého?
Nepřipadá vám zvláštní, že naopak nemusejí uklidňovat panikařící občany, kteří vidí smrt na každém kroku a ony mrazáky plné mrtvol a bojí se vycházet byť jenom na nákup toho nejnutnějšího?
Přece kdyby šlo o takovou hrůzu a děs, jak je nám líčeno, tak by naopak byly na vakcínu pořadníky a zájem by převyšoval její nabídku… Proč je to naopak? Proč musí Ministerstvo zdravotnictví utrácet 50 milionů za propagandu?
de
Deník Aktuálně na konci října informoval usnesení (které má k dispozici), v němž vládní ministři schválili rozsáhlou komunikační kampaň právě za 50 milionů:
„Televize a videoformáty v digitálních médiích budou, vedle informační role, zároveň kombinací video a audio složky působit v emotivní oblasti.
Rádio plní roli mediatypu, kde vysokou frekvencí opakování bude podporována úroveň spontánní identifikace komunikované zprávy. Zároveň rádio ve formátu předtočených rozhovorů může pomoci s vysvětlováním klíčových zpráv,“ má se psát v usnesení Ministerstva pro lidovou osvětu a propagandu (Ministerstvo zdravotnictví).”
„Tisková média jsou důležitým médiem s informační rolí. Na samém začátku budou využity falešné přebaly deníků pro zvýšení pozornosti a identifikace komunikované zprávy.”
Následně budou používány zejména celostránkové a půlstránkové formáty v denících a magazínech, umístěné v první polovině titulu. Venkovní reklama bude kombinovat všechny dostupné typy a formáty,“ napsalo ministerstvo zdravotnictví.
O co jiného jde než o prachsprostou goebbelsovskou propagandu placenou z peněz nás všech? Vůbec nejjasnějším důkazem jest následující pasáž: „Televize a videoformáty v digitálních médiích budou, vedle informační role, zároveň kombinací video a audio složky působit v emotivní oblasti.“
Každý, kdo jen trochu rozumí médiím, případně si dokáže dát dvě a dvě dohromady, tuší, že tam, kde se působí na emotivní oblast – namísto racionálně podložených informací – končí jakákoliv snaha o informování o realitě.
Naopak tam nastupuje propaganda a citové vydírání nejhrubšího zrna. Jistě sami dobře znáte reklamy či „osvětu“ zneužívající coby prostředků v rámci svého obsahu díla děti, zvířátka, staré či nemocné.
S čímpak asi přijde farizejská koronafašistická sebranka ve své propagandistické kampani? Moje rouška chrání tebe, tvoje rouška chrání mě? 3R? Buďte zodpovědní, ohleduplní, solidární!
Ve jménu covidu svatého zahoďte vše, za co vaši předkové po staletí bojovali a co zde vybudovali, odevzdejte to vládnoucí třídě a uvědomělým Svědkům Covidovým a skočte v plynových maskách z okna… Jedině tak přece uchráníte před možnou nákazou ze své strany své blízké, nebo ne?
PS: Pro jistotu pro ty méně chápavé: Poslední odstavec je myšlen jako nadsázka a nemá žádnou z ovcí ponoukat v plynové masce ke skoku z okna.